Pályázatok
welder-3018425_1920.jpg

Útravaló ösztöndíjprogram – Út a szakmához alprogram

Az Út a szakmához alprogram a hátrányos helyzetű – köztük roma/cigány – tanulók szakmához jutását segíti elő ösztöndíjjal és mentori támogatással. A pályázati felhívás célja a szakképző intézményi, szakiskolai, készségfejlesztő iskolai tanulók sikeres tanulmányainak elősegítése, tanulási nehézségeinek leküzdése.

Tovább a cikkhez

További pályázatok

Útravaló ösztöndíjprogram – Út a középiskolába alprogram

A pályázati felhívás célja a tanulók sikeres tanulmányainak elősegítése, a tanulók felkészítése gimnáziumban, technikumban vagy szakgimnáziumban való továbbtanulásra, a cél megvalósulását – a tanulók köznevelési intézményein keresztül – a mentorok segítik.

Útravaló ösztöndíjprogram – Út a szakmához alprogram

Az Út a szakmához alprogram a hátrányos helyzetű – köztük roma/cigány – tanulók szakmához jutását segíti elő ösztöndíjjal és mentori támogatással. A pályázati felhívás célja a szakképző intézményi, szakiskolai, készségfejlesztő iskolai tanulók sikeres tanulmányainak elősegítése, tanulási nehézségeinek leküzdése.

Útravaló ösztöndíjprogram – Út az érettségihez alprogram

A pályázati felhívás célja a részt vevő gimnáziumban, technikumban és szakgimnáziumban tanulók sikeres tanulmányainak elősegítése, tanulási nehézségeinek leküzdése, sikeres érettségi vizsga megszerzése. A cél megvalósulását – a tanulók köznevelési intézményein keresztül – a mentorok segítik.

Pályázati felhívás – HEKS Inkluzív iskolai program 2022

Az inkluzív iskolai program 2017 óta működik a HEKS (Svájci Protestáns Egyházak Segélyszervezete) és a Magyarországi Református Egyház közötti megállapodás értelmében. A program egy intézményfejlesztési folyamatot kínál az intézmények számára, mely során szakmai és anyagi támogatást nyújt a hátrányos helyzetű és/vagy cigány gyermekek tanulásszervezésének, az iskolai konfliktusok kezelésének elősegítésére.

Pedagógiai tanácsadói szolgáltatót keres a HEKS-MRE inkluzív iskolai programja

A pályázat feltételei közé tartozik többek között az inkluzív iskolafejlesztésben szerzett tapasztalat, kiváló interperszonális és kommunikációs készségek, korábbi tapasztalat és ismeret hátrányos helyzetű és/vagy roma származású gyerekekkel való munkában, jó angol nyelvtudás, illetve magas szintű coaching és facilitációs készségek.

További tartalmak a témában