A Budapesti Corvinus Egyetemen meghirdetett ingyenes képzésre olyan 18 és 30 év közötti roma lányok, nők, asszonyok jelentkezését várják, akik a közösségük iránt felelősséget éreznek, és vállalják a roma kulturális értékek közvetítését a tudatos közösségimédia-használat révén.
A roma kulturális influencer képzés célja, hogy a felvételt nyert hallgatók hatással legyenek a szűkebb és tágabb környezetükre, és hozzájáruljanak a romákról alkotott sokszor negatív médiakép újragondolásához a modern világ új eszközeivel. A képzés elvégeztével a résztvevők képesek lesznek a saját vállalkozásuknak, projektjüknek, ötletüknek is hatékonyan ismertséget, követőket, ezáltal pedig piacot szerezni a közösségi média felületein.
Fotó: Dezső Attila
A résztvevők többek között a következő készségeket és ismereteket sajátíthatják el: fotó-, videókészítés és -szerkesztés, énmárka- és márkaépítés, közösségi média, marketing, webdesign, sajtóműfajok, kultúraközvetítés.
A program a képzésen túl lehetőséget biztosít a kapcsolatépítésre, interjúkészítésre ismert roma művészekkel, kultúraközvetítőkkel. A tanfolyam szakmai keretét az Európai Unió által támogatott AMASS kutatási programon belül a Budapesti Corvinus Egyetem oktatói biztosítják.
Az ingyenes képzés 2020 októberétől december elejéig tart, öt képzési napon, a Budapesti Corvinus Egyetem stúdiójában.
A járványügyi helyzetre tekintettel a személyes képzési alkalmakat online oktatás egészíti ki.
A képzés helyszíne:
Budapesti Corvinus Egyetem (szükség esetén online)
Időpontok:
- október 16. 9–14 óra: közösségimédia- és influencer marketing, médiatudatosság, cyberbullying (oktatók: dr. Deli Eszter, dr. Veszelszki Ágnes)
- október 30. 9–14 óra: sajtóműfajok, médiakezelés, prezentációs technikák, márkázás és self-branding (oktatók: Baranyi Mária, dr. Sipos Júlia)
- november 13. 9–14 óra: webdesign, honlapszerkesztés; fotó-, videókészítés és videószerkesztés (oktatók: dr. Kovács Lajos, Rétvári Márton)
- november 27. 9–14 óra: interjútechnikák, a saját téma és a saját hang megtalálása (oktatók: Baranyi Mária, dr. Sipos Júlia)
- december 4. 9–14 óra: projektzáró prezentációk
Jelentkezni 2020. szeptember 30-ig lehet az űrlapon (https://forms.gle/RPVe6KS3UebADCcb6) az elérhetőségek megadásával és egy rövid, egyoldalas motivációs levél beküldésével, megfogalmazva azt, hogy miért szeretnének roma influencerek lenni.
Mindazokat a roma nőket, akikben van ambíció és elkötelezettség, hogy sikeres kulturális influencerek legyenek, várják a képzésre!